Tuesday, December 1, 2009

.:Bile Aku STRESS:.

.: Bile aku stress...aku suke makan chocolate sbb dpt menenangkan jiwe yg kacau bilau~

.: Bile aku stress...aku suke karaoke sbb dlm menjerit sekuat hati even suara xsedap tp layan je dgr suara sdri..hehehe~

.: Bile aku stress...aku suke nanges sbb bile menanges dpt release tension, dpt keluarkan smua problem aku,pastu mmg lega gilerz r~

.: Bile aku stress...aku suke call kwn2 nk untuk beborak,naseb laa sape yg kene kacau kan,ahaks~

.: Bile aku stress...aku suke TDO,heaven laaa~

.: Bile aku stress...aku suke shoping,if xde duit,window shoping je laa tp kdg tbeli gaks sumthing,biasa laa pompuan kan,susah nk tahan nafsu kalo bab2 shoping ni,ahahahah~

.: Bile aku stress...aku suke maen bowling,kire cm bile baling bola bowling tu,masalah yg melanda jiwe yg gundah gulana tu ilang laa bgolek ikut bola bowling tu,ok ke statement aku tu? huhuhu~

Ape lg boley dilakukan ketika S.T.R.E.S.S.?

Yang paling Afdal & Berkesan .: Bile aku stress...aku kene laa solat untuk menenang jiwe & mendekatkn dri kepada ALLAh S.W.T. untuk mendptkan petunjuk dariNyA..Amin~

Allah berfirman yang bermaksud:

“Dan apabila hamba-Ku bertanya kepadamu mengenai Aku, maka sesungguhnya Aku dekat. Aku memakbulkan permohonan orang yang berdoa apabila ia memohon kepada-Ku, maka hendaklah mereka memenuhi (segala perintah) Ku dan hendaklah mereka beriman kepada-Ku, supaya mereka selalu berada dalam kebenaran.” (Surah al-Baqarah, ayat 186)

No comments:

Post a Comment